back to school..

Ja vad säger man, sommarlovet har nått sitt slut och skolan står redo att dra igång..
Kännt nästan sorgligt att lämna lovet, det har varit så sjukt roligt!
Alla festivaler osv, kirunafestivalen var lätt bäst!
Man kan säga att den resan var grunden till att hela sommaren blev som den blev, faktiskt. Och det tackar vi för!
Haha. Allt från störda, roliga, fula och underbara minnen har sommaren bjudit, you name it!
Sommarjobbet var inte det roligaste jag gjort, men det var säkert lärorikt, på något sätt. Eller vad tror du? Men i stort sett så har sommaren varit GOODGOOD! :)

jag tackar speciellt min rese- och festivalkompis vanessa;D haha, kul vi haft!

Vad hände sista helgen då; Våra planer på Boden sopades bort och vi drog på picknick till floraskulle istället. På kvällen kom vanessa gunilla gurra och malin hit, vi kollade på Dawn of death, uuuh äckelfilm! Sen blev det Eva&Adam haha! -"jonte, han är så HIMLA barnslig! åååh.." hahah! Och igår, söndag, så slöade jag kriminellt mycket! Hjälpte pappa att kratta lite ute och sen blev det powernap, barnsjukhuset och beck =) en helt vanlig söndag.
 
Och då kommer vi till den stora dagen. First day at gymnasiet, gah.. små nervös på morgonen och värre blev det där borta. goddamn! :O Varför ska det typ finnas hundra Johannor, så varje gång dom läste "Johanna..." så hoppade mitt hjärta till. Men iallafall, fick bra klass och ett bra schema.. så jag är väl nöjd :) Hamnade i LED1B. Typ ledarskaps egna lilla Sunderbyklass, haha.. seriöst.
Knatade sen till mammas jobb och hämtade pengar till lunch, så promenerade sen jag och emma vidare till Subway. Tog bussen hem och nu sitter jag här, skriver blogg och ska vila lite, min skalle är död.. Inte van att stiga upp klockan 6 på morgonen, aja.

                          
         


HEY!


Switchfoot - only hope <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0