Håravfall och rethosta, well.. we just loves it, don't we?

image26


Klockan var halv 7 och alarmet i mobilen skriker som ett nyfött barn. Vad gör man? Jo man puttar mobilen i golvet och somnar om tills mamma kommer och drar täcket av en. Man får alltid samma chock när täcket far iväg och kylan lägger sig över ens kropp. Så jag slängde mig i duschen, käkade en snabb frukost och sen helt plötsligt satt jag på bussen. Vars var jag påväg? Jo, jag skulle va hos frissan klockan 9.
Så jag fick rappa på som fan när jag kom till stan, slängde mig över bakomaten och tankade ut halva kontot typ.
Gick med raska steg mot LOOK, men det visade sig vara lite i onödan för det hade varit nån dubbelbokning just innan.. så fick vänta en liten stund. Men det var rätt lugnt, kul att sitta & kolla i alla frisyrtidningar!
När det väl var min tur ursäktade hon sig sååå mycket för att jag hade fått vänta, så för att verka lite halv sårad men samtidigt förstående så sa man.. "äh.. nämen, det är lugnt..." haha.
Hur som helst, alltid lika trevligt att bli klippt av henne, typ sjukt duktig och pratsam =)

Prommade sen till mammas jobb, visade håret och sen for jag hem.
Och här sitter jag, skriver blogg med magen som skriker efter mat, så ska värma käk från igår. Nam nam ;)
Sen ska jag tillbaks till stan med vanessa, hämta ut mitt efterlängtade legg och sen bara strosa runt.


Pusss kram och nyp i stjärten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0