Vi avslutar dagen med en lista..

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: förutom jag.. så, jens..
Såg dig gråta: mamma, tror jag
Fick dig att gråta: mitt dåliga samvete 
Fick dig att börja skratta: vanessa!
Du gick på bio med: Camilla
Du gick på stan med: Syster
Skickade ett e-mail till dig: zoovillage, medlemsbrev typ.
Skickade ett sms till dig: John

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän/flickvän och menat det: jopp
Bråkat med ditt husdjur: har inget, så det blir svårt;D
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: haha, det kan du skriva upp!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: japp
Danmark: japp
Finland: japp
Island: nej
USA: nejnejnej
Tyskland: nej
Frankrike: nej
Spanien: nej?
Italien: nix
Kroatien: ikke
Grekland: yessyesyes!
Österrike: nope
Schweiz: inte det..
Thailand: nejrå
Kanada: så fan heller..
Brasilien: knappast..
Belgien: absolut inte!

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora någon som står mig nära
Vart vill du gifta dig: Jag vet inte riktigt
Vem hatar du verkligen: "man skall ikke hata" yeah right..
Varit kär: jaa
Har du ett jobb: näe, men hade slavjobb för kommunen som sommarjobb
Gillar du att ha folk omkring dig: jadå, alltid trevligt
Är du ett hälsofreak: skulle jag inte påstå
Är du ensam nu: Jovisst
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: tjatiga och värdelösa låtar

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum är helt okej
Typ av musik: verkligen allt..  
Parfym: chanel COCO :) nam nam! haha
Dricka: Ramlösa - Granatäpple
Godis: fruktgodis typ..
Tidning: cosmopolitan
Film: olika hela tiden
Skådis: ingen speciell
Djur: vovvar;D

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: ja
Köpt någonting: ja, en klubba
Varit sjuk: kan man väl säga, min hals är fucked up :O
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": ja, till mamma;D
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja, eftersom jag sagt det..
Träffat någon ny: nepp
Saknat någon: kan man nog kalla det, ja.
Kramat någon: jadå :)
Kysst någon: nejrå, ikke det
Ätit: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0