an angel

För ungefär 5 minuter sen tänkte jag "ah, jag ska skriva blogg!" men jag tappade suget..

Men en snabb update på vad dagen bjudit på: Skoldagen var helt okej, rätt slö eftersom vi mest såg på nån film om Madame tuso på morgonen, sen på svenskan fick jag inte gjort något, satt och ritade 200 hjärtan & smsade.. haha, likt! Hade även betygssnack, och jag är nöjd! :) Gick sen och mötte sofie, även malin kom inom kort.. vi drog en fika på Sub och sen kilade sofie tillbaks mot skolan, medans jag och malin gick på klädjakt! Hittade mig en rätt nice skjorta, återstår att se om den får bo kvar med mig eller ej.

Tog mig hem, satte mig här en stund och sen tänkte jag ta tag i matten.. men då, helt plötsligt tröt mitt humör helt sinnes sjukt. Gnällde, ylade, skrek, you name it.. tänkte -"vafan johanna?" haha! Så jag gick och sov ett tag, vilket mina familjekottar också tyckte var en bra idé. Vaknade 45 minuter senare som en ny människa, tog tag i matten och nu är jag klar med den! möhö, prov imorgon.. hoppas för guds skull att det går bra.



Nu ska jag hoppa i sängs. Godnatt & sov gott medmänniskor.

Kommentarer
Postat av: vansucha!

men ovanligt att du kommer hem tomhänt från stan då!:b

2007-12-04 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0