Feeling a moment

    


Tröttheten tar över totalt och jag känner att ingen kroppsdel orkar mycket till. Fast jag har inte gjort något idag som varit dirket ansträngande. Vaknade runt 9 av att älski skickade mms, sen somnade jag om en stund.. For med pappa och sara till storheden, kikade in på Onoff snabbt och visade vilken systemkamera jag önskade mig i julklapp, sen vidare mot Ica maxi ;p Och fyfan vad folk det var, brukar inte ha något emot det.. men idag blev det tooo much. Blev gnällig och ville därifrån, orka att jag beter mig som en 5 åring ;D haha

Senare på hemmaplan börjades det att städa, dammsög mitt rum, och allt annat som tillhör städning.
Gjorde inte detta som någon ren rutin, utan för att pappa hade hämtat ner alla julsaker från vinden ;D myyyys det är här hemma nu! Fick även en liten minigran till mitt rum, som lyser så fint så. Sen, vad hände av kvällen? Lallat runt här hemma och inte gjort ett skvatt. Vilket gav klagomål från både höger och vänster. Så jag kollade på tv.

Pigg tjej ni har att göra med här! Men det är bara idag..
Imorgon blir det att plugga som en åsna, prov på tisdag :o wish me luck.


Godnatt till dig, dig & dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0