hard to beat


Åh, jag är rätt nöjd över mig själv nu. Läst igenom alla pappren inför provet imorgon, även fast jag inte minns sista sidan eftersom jag halvsov då.. men ändå liksom ;> ska kolla igenom det en gång till sen. Möhö, tagit 4 dagar att få det gjort, men nu tusan är johanna hansson på G! Iallafall, det här var inget speciellt utan var bara tvungen att skriva det för att göra mig själv medveten om vad jag gjort och inte gjort, även följande text är bara skriven för min egen skull, inte något speciellt för dig, dig och verkligen inte dig. Men ja, enjoy!

Ja, hade kort dag i skolan.. datalektion en sväng, hann precis klart med excel uppgifterna, tacka gudarna för det! sen var det bara en slapp mattelektion, mest för att vi inte jobbade nått och bara pratade istället.
Traskade sen ut i halkan för att möta sofie i stan, började gå min runda jag hade planerat för att hinna med alla julklappar och nice av mig, fixade alla, även lite saker åt mig själv! Sen kom även fagra Vasse och gick med mig hähä.

Nu då, vad tusan pysslar jag med? Nädu, det vet inte jag heller.. lyssnar på John Mayer - Your Body Is A Wonderland, som förövrigt är sjujävlans bra låt, lyssna!

Sådärja, nu har jag skrivit klart, och kom ihåg, det var inte för din skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0