Kolla igenom detta, viktiga saker vi pratar om här!

Har du pojkvän? Jadå, jamieee gubben ;>
Vilken hårfärg har du? Brunt, men mörkare inom en snar framtid!
Hur gammal är du? 16 years
Vad ska du göra ikväll? Rita klart min bilduppgift
Är du ofta seriös? Beror helt på, men är väl inte såndär överseriös människa.. såna är jobbiga.
Gillar du att kramas? gillar o gillar, jag älskar de!
Hur många biologiska syskon har du? Ett
Har du utländska föräldrar? Nejjjs
Saknar du någon just nu? det kan du skriva upp.. <3
Mjukisbyxor eller Jeans? Jeans, men de är lite olika där..
Bada eller Sola? båda, i guess :)
Har du fräknar? nej nej nej
Favorit godis? sånadär små rosa meloner! namnam säger jag :D
Anser du att du är stark? Oftast
Är du kittlig? men skoja inte ens, kriminellt kittlig..
Vad heter/hette din första riktiga kärlek? thomas..
Älskar du honom fortfarande? Nej.
Vad har du för mobiltelefon? Samsung d900
Har den kamera? Yeah
Vad har du på dig nu? jeans, vitt linne och sockar
Hur mår du? jorå, super! tröttis bara
Vart har du ont någonstans? nej, inte just nu.
Vem kramade du sist? Mamma
Vem pussade du sist? Jamesss <3
Vem vet mest om dig? Mamma, syrran & vanessa, i think :)
Hur gammal vill du vara när du ska få ditt första barn? inte för ung, inte för gammal.
Tänker du gifta dig? I hope soooo ! :)
Är du förlovad? neppss
Har du något fint halsband? Klart jag har
Är du bisexuell / homosexuell? Haha, nej
Tre namn jag lyssnar till: förutom johanna, så..  jozzi, josé och hasse :D haha
Någonting jag tycker om med mig själv: Personligheten
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Tålamodet
Detta är jag rädd för: Att bli sviken
Tre saker jag vill ha varje dag: Frukost på sängen, pengar och james :)
Tre saker jag absolut inte kan göra: Planera, spara pengar och att få upp våran brevlåda.. den har lås vafan :o
Detta tycker jag om att göra: Shoppiloppa, umgås, pussa på james
Detta vill jag göra just nu: sovaaaa!
Bästa känslan: Pirr i magen
Värsta känslan: Ångest, ja hej&hopp..
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Ärlig, humor, omtänksam
Är jag kär just nu? men jaaaaa :D
Följande saker vill jag göra innan jag dör: tatuering, få barn, resa, få ett snygg jobb! hah
Min käraste ägodel: Mobilen, beroende av den.. mina ringar & ett fotoalbum
Något jag vill ha i present: systemkamera och ny säng
Favoritkläder: jeans, leggins, tunikorrrr
Favoritlåt just nu: Celine dion - alone
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Tråkigast absolut svenska.. usch!
Stjärntecken: vädur
Favoritdoft: chanel - coco
Detta äter jag gärna: ääääpplen!
Dricker helst: Loka
Hit vill jag gärna åka på semester: Austalien, vore nice!
Färg på mina ögon: Green
Min längd: 173 cm
Jag tror på: allt som är trovärdigt
Jag spelar: Gurka ^^
Person jag beundrar: ingen speciell
Favoritcitat: "han har inte alla indianer i kanoten"
Udda förmåga/egenskap: folk säger att jag är udda för att jag inte kan bita på naglarna, men hey.. det är ju bara bra som fan!:D
Om jag vore ett djur skulle jag vara: En leopard
Vad lyssnar du på just nu? John Lennon - imagine
Vad har du gjort/ska du göra idag? skolan, sen lite annat
Vilken är din favoritrestaurang? Waldorf & sub!;D
När badade du i en pool senast? i kiruna under festivalen
Har du varit med i någon skolpjäs? Klart jag har
Vilken musikstil tycker du mest illa om? sjukt olika!
Har du bestämt vad du ska rösta i valet? nej, inte så insatt...
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nävetuvad..
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? spanien typ
Vilken är din favorit bland tecknade serier? alla disney typ
Kan du alla orden i nationalsången? tror inte så..
Badkar eller duschkabin? Badkar! men jag har inget...
Favoritpizza? hawaii typ..
Chips eller popcorn? popcorn!
Vilken färg på läppstift använder du? Inge läppstift
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope, i dont thiiiink soooo ;>
Klarar du att tanka själv? Somfan
Vad var det senaste du handlade? en julklapp :)
Har du kräkts offentligt? joho.. haha
Kan man vara vän med sitt ex? jadå, känsligt i början dock...
Vem var det du besökte på sjukhus senast? pappa förra julafton
Hade du mycket hår som liten bebis? haha nä, var typ kal.. :(
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Det vanliga
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? her på radion, kollar runt i mobilen oså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0