det handlar om att spräcka såpbubblor i sommarnatten.. och att hitta en hand då allt känns svårt.



image8


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För tio år sen var jag 6 år och jag levde verkligen livet, gör jag nu också.. men då utan bekymmer! Tror jag.
Jag hade en månad kvar tills skolan började och vemodet i att lämna dagis värkte! Var inte en av dom som längtade till att börja skolan, tvärt om. Mina dagar bestod väl av att göra sånt som 6-åringa tjejer gör, leka med barbie dagarna i ända. Det var verkligen det bästa jag visste!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Just nu för ett år sen var jag med min pojkvän (i dagens läge ett ex), det var bra tider men samtidigt så har den här sommaren varit mycket bättre hittills!:)

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Godis, frukt, nötter, naturgodis & grönsaker

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Vitamin C - the Graduation song
Lenny kravitz - Stillness of heart
Mange Schmidt - Giftigt
Lasse Lindh - (alla låtar)
Marit Bergman - I will always be your soldier

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa en himmla massa, köpa tonvis med kläder, göra en tatuering (haha!), ge lite åt min familj och göra om mitt rum.  (fyfan va fantasilös tjej!)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Jag svär på tok för mycket, säger "blablabla" när jag berättar något och vill komma till poängen fort, mummelläser tidningen för mig själv, har för högt ljud i min mp3 och vill oftast ha rätt (haha som jag sa åt vanessa -"folk stör sig nog på att jag alltid vill ha rätt.. men jag menar, jag har ju faktiskt det!")

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Jag gillar att sova, lyssna på musik, skratta, dra dåliga skämt och att umgås!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Typ någons använda sockar, magtröja (soooo 90's!), buffaloskor, kortkort och i en för liten bikini, så fult!

9) FEM FAVORITSAKER:

Mobil, min väska, min silverring, datorn och mitt 'Johanna' halsband! lovely!

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Den som känner för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0