en dag, en dag.. bara en dag, en dag liksom! Inte en Dag.

förvirrande..


Ja, onsdag idag right? Är helt dagvild nu, dagarna bara rinner förbi.. utan att man riktigt märker av det. Läskigt :O
Igår var en seg dag, på alla sätt o vis! Men mot kvällen tog jag tar i det, for o hyrde film och sedan skjussade mamma mig till kvantum så jag fixade mig lite candy!;P Sedan såg vi på Underbara älskade, en sisådär bra film.. lite sevärd iallafall. Sen var dt Tack och Godnatt.

och idag har det inte gjorts ett piss, vaknade runt halv 10 för att jag nästan ramlade ur sängen, alltid lika bra väckande..  Kunde inte somna om, så la mig i syrrans rum o kollade tv och lite på The break up :) den heter så va?
Sen har jag mest lallat på här hemma. Ska hoppa i duschen strax o börja göra mig iordning, ska till Lindberg sen o käka med alla tjejor. Blir nog bra!:)


och nu är jag typ stressad, så hej!

- jh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0