Grönt ljus och ljuva toner


ja, i förrgår så tog jag tag i att presentera mina pdol planer för mamma & pappa, efter många om och men!
var väl lite skrajj för ett nej, men det gick toppen.. eftersom jag fick ett JA ;) håhåjaja, vad jag är bra!
Så nu är det bara att tuta o köra! Så idag var jag & vanessa till stan o fixade biljetterna. Var även och lämnade tillbaks ett par byxor, dom var ett typiskt inpulsköp.. så, 600kronor rikare och det var dags för något nytt! Gick på Vila och hittade ett par leggins och en tunika/t-shit typ.. blir nog att ha det till helgen! haha, ja.. det är viktigt att planera.

& imorgon då.. vad kommer på kontot då? någon som vet? JO JAG! lööön lööööön löööööööööön!:D
fast alla bara skrattar åt mig, tycks inte vara helt okej att kalla 3000kr för lön.. men för mig är det mycket!
Så ska och köpa en skjort-klänning som jag såg idag, mycket tjuuusig och sen ska jag vara sparsam.. i nån dag iallafall.


Nu är det "torsdagsstädning" på G här i huset, lika jobbigt varje gång.. Men jag ska slå på Lasse Lindh i mitt rum och lossas att det är jättekul att städa, bra va?


puss kram & nyp i stjärten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0