jag bara sover o sover, ett sovvrak är jag nog?


Jag tror det går någon sjuka, sovsjukan kanske? Nä, jag vet inte om en sådan finns..
Men vill forskarna kolla upp det, undersök mig! Har konstant velat sova hela veckan, kan ha sovit sisådär 8 timmar på en natt, o ändå vill jag bara sova mer! och när jag väl är uppe, visst.. nog är jag pigg, men då beter jag mig konsigt, som en övertrött människa. Ja, men allt har väl sin charm! eller?


Dagen som var igår, var väl helt okej :) Drog mig upp ganska tidigt, runt halv 10 och fixade frukost med pappa. Ställde mig i vår traditionella "duschkö" som alltid bildas på lördagmorgon hemma hos oss, men som alltid så var jag först i den! oh, lucky me! :O Sen började jag mitt eviga letande på kläder, antingen är allt jag gillar i tvätten eller i en enda röra i garderoben.. en fågel viska i mitt öra att jag borde rensa den! JA!
Hoppade sen på bussen till stan med gunilla, strosade runt och tog det ganska lugnt :) hittade mig en rätt gullig tröja som ska få plats i min garderob, eller tvättkorgen.. det återstår att se! Duktig tjej.

Kom hem till ett regnigt sunderbyn vid 5 tiden.. började städa mitt rum lite, har blivit ett projekt.. istället för o göra att på en gång så delar jag upp bördan, till då jag liksom känner för det =)
For sen till gustav med malin o gunilla, o där var även zlatko. Tog det väl rätt lugnt, levde livet på gurras msn och sen spelade vi typ xbox;D haha. stabilt.


Idag då? vad ska johanna göra.. ska hoppa i duschen nu eftersom mamma ska ha datorn och sen blir det väl nå annat, antingen slå igång nån film eftersom det är pissväder eller börja med garderoberna.. det vore smartare, men film är roligare? Ah, jag funderar på det över en lång dusch!=)


Adioooos! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0