kiss me





Onsdag onsdag onsdag idag, men jag har torsdag i huvudet.. konstigt att jag aldrig kan hålla mig till den dag det faktiskt är. Kanske är det för att tiden går så ruskigt fort, att julen närmar sig och man vill bara att det ska vara ny dag hela tiden, eller så är jag bara lite knas. För egentligen vill jag inte att de här dagarna ska gå fort, jag vill att dom ska vara långsamma, allt för att få mer tid med dig. Fast egentligen blir det ju inte mer tid bara för att den går sakta och inte mindre bara för att den går fort. Men ni förstår säkert var jag menar, jadå.


Iallfall, sitter just nu bara här och lyssnar på Silverstein - My heroine, funderar på att gå och se klart Beck - I guds namn som jag lånat av james, hör och häpna, han har beckfilmer ;) hähä. Och jag är jättetrött för den som ville veta.. Tänkte bara så ni vet ifall jag somnar på tangentbordet och allt far bort, men då skulle ni iofs ändå inte läsa det här, så jag skriver det nog mest för min egen skull, eller vadå? Nä, svammel hejhopp.

Imorgon så är det iallafall lång dag i skolan, men tacka gudarna för den 2 timmar långa sovmorgonen, även fast jag ändå vaknar vanlig tid. Sen så blir det väl lika lalligt som vanligt på bilden där på slutet av dagen, död lektion.
Sen blir det att vara med james hela kvällen, yyyh sen far han till thailand, fy vad jag kommer sakna dig hjärtat.. ♥


Ja, nu har ni säkert blivit lite klokare, tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0