One day she will tell you that she has had enough

Ah, dessa torsdagar! Drygt långa lektioner och sent avslut, & man vet att hemma väntar den traditionella "torsdags städningen" usch&fy. Men den ska jag smita undan denna vecka.. Iallafall, kom hem för prick en timme sen, trött & sur. Allt har varit rätt fucked up idag faktiskt. Är så sjukt less på vissa personer & vissa saker, så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ^, Ah, var nyss över till emma & lånade Fjorton suger, så ska roa mig med den ett tag :)
sen jobba lite på projektet, som varken går framåt eller bakåt :D haha.. våran grupp är sjukt flitiga.

Ah, kort från mig, pusstja!




♥ Du, bara du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0