Rock and roll is dead

Ja, då är höstlovet över och vi lämnar det med en tung klump i magen. (hahaha nu lät det som att jag vore gravid.. men så är inte fallet.) Utan med stort vemod, usch&blä för skolan just nu.. det är för mycket på en gång!
Listade upp alla läxor jag har idag, och det var väl ungefär 7 stycken.. myyys! sitter faktiskt nu och jobbar med 3 olika samtidigt, går väl sådär ^, alla tre är halvgjorda och rätt värdelösa, men vatusan!;> jag fixar det.

Och igår så bokade jag och vanessa biljetter till Magnus Betnér! woah, najs najs najs. 30 november i KH :)


nu ska jag fortsätta jobba.. hamnar här på blogg, pixbox, bdb osv. hela tiden.. inge bra att jobba vid datorn. :O

pusskram & nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0