so small

Jag har onsdag i huvudet idag, men ack så fel, tisdag tisdag tisdag!
Dagen började med lite sovmorgon, men det är rätt onödigt att ha egentligen.. eftersom man ändå vaknar samma tid som alla andra dagar ;> Men ah, projekt störsa delen av dagen, eftersom jag bara slamsade bort matten med camilla och alex ^, gick med dom till lärkan då jag slutat och lallade på där snabbt, sen tillbaks till örnen, borstade tänderna med camilla osånt ;D snygga tjejer som står och gör det i skolan haha!

For sen mot tandläkaren i gammelstad, hade turen på min sida eftersom den som var före mig inte kom dit, så jag fick den tiden :D slapp alltså sitta och vänta i dryga 40 min ;> & ovanligt tyst var min tandläkare som annars maler på som satan ;> men hon hade väl en dålig dag. Så då vet ni det.

Och annars ikväll har det inte hänt så mycket, pluggar lite engelska och varit ut lite :)
& nu vill jag bara sova ;> så varför tveka? Godnatt!
puss kram och nyp i stjärten ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0