dancing shoes


Kom hem från skolan för dryga timmen sen. Segaste måndagen någonsin och ville verkligen inte fara dit imorse,
var mycket skönare hemma.. Iallafall, hade en lam engelska lektion, svenska lektion och LPL lektion..
Skulle ha nå "prov" tüüp, men vi fick på oss att göra klart det tills på fredag.. så jag satt och fibblade med mobilen istället, ovanligt ;o Slutade sen klockan 13.00 och gick med tunga steg in mot stan, hade turen på min sida eftersom det gick en buss precis :) 

Och nu är jag bara jävligt trött, upptäckte det ganska nyss då telefonen ringde och jag ropade till syrran -"det svarar! ring!" haha.. KUUUUL. Så jag ska ta min traditionella eftermiddagslur, kanske kolla på Fresh Prince i Bel Air.. rarh, så bra!


laaater! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ha en fortsatt bra dag (:

2007-10-08 @ 15:03:51
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: olivia

fresh prince är såå bra.. älskar will smith han är en av favvoskådisarna :)

2007-10-08 @ 15:04:59
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0