It's been awhile since we've been all alone


gasshhh, trött och eländig! känner att jag börjar bli lite tjurig.
Varit en lång och slitsam dag :o Eller åtminstone till en början, matteprov 08,15 ..
gick väl sådära, som jag skrev i förra inlägget.
men men, som jag sa då vi gick mot skolan "det jag inte kan nu, kan jag inte"
thats it :) Sen runt 10 hade vi data i en timme, fick pyssla lite med Word och sen var det tack och hej!
Drog ner o käkade på skolan & sen for jag till mammas jobb..
satt där i en evighet och kollade ner mot storgatan på folk som traskade förbi,
såg ett o annat känt ansikte =) spion-johanna.. haha

  Hur som helst, syrran kom sedan och gjorde mig sällskap på stan..
fick mig två tröjor och en mössa, hör och häpna.. johanna ♥ mössa.
fast återstår att se hur använd den kommer bli, brukar ju inte bli så mycke.
 
Kom hem sen vid 3, kollade på cityakuten, Nanny och one tree hill ;>
sen någongång där emellan somnade jag, grymmeee skönt!
& ikväll ska jag plugga lite engelska, sen bara lalla på.

MEN PUSS! ω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0