he said you've got to love, yourself.


Ah, helgen är över lika snabbt som en nysning! ja håhåjaja,
men helgen som varit var toppen :)
Måndag idag då, började hårt med att springa med elefantkliv
till bussen med emma ;o
vi visste som sagt inte att dom ändrat busstiderna.. men nu gör vi!
drog igång med engelska som bara var slött, sedan vidare till LPL som
var ÄNNU slöare..
lallade på som vanligt :) & på svenskan vare tänkt att vi skulle jobba,
men vi gick till bibblan och kände lugnet istället.. försökte jobba, men ack! :O
sedan blev det disco med amie i klassrummet hahaha! rarh.
Sen bar det av hemåt, trött o eländig.. somnade på soffan till cityakuten och vaknade två timmar senare.

och det var då den mysiga eftermiddagen började.. fyfan säger jag! haha, rädd tjej.
började med att det ringde på dörren, och rädd som jag är "ids" jag inte öppna när det är nån okänd snubbe som plingar på, samtidigt som jag är ensam hemma. Iallafall, jag spanar från mitt rum och smyger lite lätt till hallen för o se vem det är, men såklart så ser jag inte det. Och där står han och plingar i en oändlighet! herregud tänkte jag, och precis när jag trodde att han gick och jag vänder om mot mitt rum, vad händer då? jo han börjar typ rycka i dörren! jävla psyk! ofta man gör det :O man gör inte johanna så rädd utan en bra anledning haha! ;D
MEN JAG ÖVERLEVDE.

Sen for jag med mamma till storheden, hon fixade nå grejs och jag hämtade käk på max ;)
sen ikväll har jag bara lallat på, gjort lite matte och sen sett på Boston tea party! fan så bra.
Och nu ska jag se på o.c & sen sova.


adjöken sa fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0