It's more than just words, it's just tears and rain

10 Favoriter:
Färg: Svart och röd
Mat: potatisgratäng, nam nam!
Band: just nu, Switchfoot
Film: The Notebook
Bok: Bakom stängda dörrar
Sport: Basket
Årstid: Ingen speciell, alla har sin charm!
Veckodag: Lördag
Glassmak: Blåbär och melon
Tid på dygnet: Runt 11, då är det Scrubs och Sjukhuset

8 För tillfället:
Humör: Småtröttis, men glad
Smak: äpplet jag äter
Kläder: en stor vit tshirt, thats it! :o
Bakgrund: blå
Nagellack: genomskinligt
Tid: 18.15
Omgivning: två datorer, tüüp
Irritationsobjekt: Inget jag irriterar mig på just nu


7 Första:
Bästa vän: Tom hette han, eller heter iofs :)
Screen name: va?
Husdjur: Två pippisar, Fridolf och Selma
Piercing: Öronen
Förälskelse: fan va sorgligt, jag minns inte..
Musik: Spice girls
Bil: Har ingen än

6 Senaste:
Cigarett: Minns inte
Mat: Ett saftigt äpple haha
Dryck: Vatten
Biltur: Hem från Onoff igår
Spelad låt: Switchfoot - dare you to move
TV-program: Mtv

5 Har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Näe
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad: Näe
Badat naken: Jao
Varit med på TV: Japp

4 Nej tack:
Mat: Kikärtor
Musik: Metal
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Aroganta

4 Saker:
Du gjorde igår kväll: Var med tjejorna och tog det lugnt :)
Du kan höra just nu: Daughtry - Home
Du inte kan leva utan: Vänner & familjen
Du gör när du har tråkigt: Sitter här eller vid tvn

3 Personer:
Du kan berätta allt för: Håller det mesta för mig själv,
annars mamma eller nån av tjejerna, möjligen camilla:)
Du tycker om: jag älskar alla!:O
Du inte gillar: som sagt, alla är älskad av mig! man skall icke hata :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0