Time Square can't shine as bright as you

image51


Jahapp, då var det fredag. Inte för att det känns som en, men men..
Skolan idag, ganska halvtrist & meningslöst, fick även stanna kvar en timma och
fibbla med min powerpointpresentation.. blev rätt okej :)
Upptäckte väl ganska snabbt att jag typ var ensam kvar i skolan,
verkade det som iaf.. alla var borta :o
och där stod jag vid mitt skåp lite halvt tveksam om jag är inlåst & bilder på hur jag kommer sitta där en fredagskväll och gråta i ett hörn kom upp i skallen.. hahaha.  okejdå, så illa var det inte...
Kom hem runt 4 tiden, kollade på one tree hill och sen slocknade jag på soffan.
Gode skönt! Har inte gjort så mkt mer, blev som vanligt att alla tydligen stannade
hemma ikväll.. fyfan, hatar att bara va hemma!
Missade idol gjorde jag också, lagomt klämmigt!

Nåväl, ska väl ta tag i det själv.. genom att se film eller något.
Funderar på att se Saw senare, om jag har nog med mod för att se den själv
haha;> liten och rädd tjej.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0