when it comes to you


         



börjar bli lamt från min sida att skriva hära.. fy fy :o
Helg nu iallafall och det är aldrig fel, men läju bli endel pluggande..
dom har fan ingen hejd när det gäller att ge läxor! nåja.
Igår var det som sagt sista skoldagen för veckan, var ganska lugnt o skönt.
Gick sen in till stan och mötte syrran, for vidare till universitetet där hon skulle fixa något
och sen for vi bara till stan och letade jeans.. men det finns ju inga snygga i denna stad typ :o
så jag blev bara sur och for hem. Olikt!:O
På kvällen blev det iallafall att fara till gunilla med vanessa, var en kul kväll!
upptäckte världens sliskigaste musikvideo också, någon med 50 cent.. inte nice!
Vid tolv tiden började vi att gå mot bussen och skiljdes sedan med gråten i halsen
och ett visst vemod i kroppen! hahaha, eller kanske inte.. ;D
& sedan när jag kom hem somnade jag direkt, i soffan med tven på.

Och idag då, vaknade vid 11 av att mamma & pappa for till stugan, woho!
och sen satte jag mig typ här, hängigt.
Men ska ta tag i det här och hoppa i duschen nu, sen funderar jag på att göra mig lördagsfin
hahhahahha, gammeldags det lät, men lite o göra..


I've been waiting for a star to fall
And I've come to the point where I can't stand one more single lie,
No more lies.
You gave me gold and I called you teaser
But you told all your friends: "It was just to please her".

                                                                                                                            image47
                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0