yeah baby yeah ;D

jag tänkte köra en update, men orkar inte.. så tar en Dagens Lista.


Dagens vaknande: 07.55
Dagens låt: Alison Moyet - only you
Dagens dusch: Imorse runt 9
Dagens kläder: Jeans, svart linne, grå kofta
Dagens frisyr: som vanligt, utsläppt.
Dagens smink: rouge, mascara
Dagens att göra: Skolan och pluggat
Dagens vill ha: äpplen, helt jävla slut hemma..
Dagens saknad: Min snodd som jag råkade lämna hemma i badrummet
Dagens tråkigaste: Matten i skolan, fyrackarns..
Dagens finaste:  hmm.. ;)
Dagens måste: Prata med pappa
Dagens dricka: juice till frulle, vatten till lunch o middag
Dagens köp: Inget, woho! ekonomin jublar.
Dagens kärlek: till syrran som hälsade på mig i skolan av en slump, ;o 
höm.. i brist på annat svar.
Dagens mående: Pigg och glaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0