You can't make your heart feel something it won't.

Skapligt trött, skapligt less. Fredagkväll och jag sitter här.. medans alla verkar ha jävla massa för sig?
Men nej johanna, hoppas inte på för mycke.
Hur som helst, lagomt bra dag i skolan, inget speciellt utan bara helt okej.
Började lugnt med LPL på morgonen, skrev dikter om oss själva.. vilket var rätt skoj faktiskt :)
Över till datakunskap som sööööög, så jävla segt.. och får fan inte till min powerpoint presentation, så det är piss!
Nåväl, sen hade vi bara LPL igen, fick planera lekar till nästa onsdag, kan bli kul!:) och sen hade vi kort svenska då vi skulle hitta på en historia genom att bara få vissa ord, hade lätt bäst fantasi! ^, Sen fick vi även börja läsa på en bok, självklart valde jag Populärmusik från vittula, kung!
Slutade sen, gick vidare till mammas jobb och fikade med henne. Väntade på att syster skulle pallra sig in till stan, vilket hon sedan gjorde och vi tog en tur på luleås gator :)
Hittade mig en jättefin tröja och ett halsband, rarh! :o ...

  Och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, varit upp på vinden en sväng med syrran och
letat nå grejer hon skulle ha. Väntar även på att mamma ska skjussa oss till stan, ska hyra film eller nå..
Måste göra något ikväll känner jag bara, vad som helst.. men just nu är det här ruttet.
Ska knata iväg och se vad alla i huset gör nu, så..

                                                                                                                                                   image47



If you asked me how I'm doing, I'd say just fine.
But the truth is baby.. If you could read my mind.

Not a day goes by, that I don't think of you
After all this time you're still with me, it's true.
Somehow you remain, locked so deep inside

Minutes turn to hours ...and the hours turn to days.
Seems it's been forever, that I've felt this way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0