Dagens lilla lista :)



Röker du?
Nä gud nej..
Snusar du? fyfan heller, snusk!
Skolkar du? Det kan hända ibland, ja ;>
Gör du frukosten själv? Ja de dagar då jag äter frukost så
Har du suttit i rätten ? Nepps
Har du slagit ner någon? Nä, men man är gode sugen ibland.. :o
Har du pussat någon av samma kön? Neverrrr
Har du varit på strippklubb? hööhöö, naje
Vad gör du när du blöder näsblod? Snyter mig ;> nä, inte smart.. jag gör inte så mycket.
När grät du senast?  Typ alldeles nyss.. nice...
Vem kan du prata om allt med? Mina närmsta
Har du solglasögon? Jaaoo, men är inget större fan av de ;p
Skriv en mening på engelska: "superman, get back here! no, more like superzero!"
Vem pussade du senast? Jamesan såklart ;>
Vem kramade du senast? Min mamma!
Vad är din högsta önskan just nu? Att jag får en hund i julklapp.. EEEH HEH.
Vad heter ditt hårspray du använder? Schwarzkopf - got2be
Vem gillar du? Jaaames, väldigt mkt dock :)
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart och gul, yäyäyä..
Har du string på dig just nu? Jääroo ;>
Känner du någon som heter Niklas? Joo det gör jag
Har du bärbar dator? Ja, och jag hatar det!
Är du blyg? Ja ibland
Vad tänker du på just nu? hm, vad jag ska göra imorgonkväll på valborg och att jag saknar james väldigt mycket. Thats it......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0