run and hide

Håj fans!
Känns som att jag har mina perioder då jag slarvar med uppdateringen, medans det även finns perioder då jag skriver ett eller kanske t.o.m två inlägg om dagen. Men lite temposkiftningar fungerar också ;D

Så, vad har hänt sen... i lördags?
Hm, kan sammanställa dagarna med ett namn, James :)
Han kom hem från DH på lördagseftermiddagen, så jag hoppade iväg mot hertsön då.
Kommer dock inte riktigt ihåg vad vi gjorde.. men ah, det var nice, kan jag slå vad om! :)
Måste säga att det varit riktiga toppendagar, vi har egentligen inte gjort något speciellt, utan liksom bara varit vid varandras sida! Och jag älskar det! ..och även han <3 hoho.
Allt känns och är så himla mycket lättare när jag har honom, han är mitt ljus

Och kom även hem från honom för en stund sen, närmare 1 timme sen :)
Återstår att se hur det går att somna inatt, dels för att jag kommer sova själv efter 5 nätter ihop
och även det... att jag fyller år imorgon! :D
Är alltid lika små "nervös" eller något. Men det är soft.

Allt för nu, tja!


ps. vanessa ville se hur min "födelsedags-outfit" skulle bli. så, här har du!

image143



Kommentarer
Postat av: vansucha

looking good;)

2008-04-07 @ 16:10:48
URL: http://vaanessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0