sick and tired

Dagens onödiga vetande:
Några näbbmusarters hjärtan kan slå upp till 1 320 gånger i minuten.
Naww, de små liven.

och btw..
ÅÅÅÅH! gymt less jag är på att vara trött, ha ögon som är lika blanka som på en narkoman
som är hög, vara kokhet i kroppen ena stunden och frysa den andra
..och att ständigt inte ha orken för något, ungefär.
Känns som att jag gått i nån slags dimma de senaste veckorna, vill sova hela tiden!
Ungefär 2 timmar efter att jag vaknat på mornarna, så är jag lika trött som om det vore kl3 på natten.
Så det går ut över skolan och de flesta som är runt omkring mig ;> orkar inte hänga med
på lektioner och är smågrinig till och från. Så det är väl därifrån min kinkighet har kommit ifrån
på senaste tiden, sorryyy :/

Så det rykast om att ta blodprover till veckan. Så, allting löser sig :)


Idag, lördag, vad händer?
Ja, eftersom jag fyllt år för några veckor sen, så kommer alla girlsarna hit ikväll och grattar mig ;>
Kaaaan bli najs, jao! :)
Och då dom dragit hem blir det väl tack&godnatt. eh jo kul ;>

image150


Puss fänz!
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0