stay stay stay.. away!

Dagens onödiga vetande:
Den vanligaste självmordsmetoden i Sverige är förgiftning.

Så det är ju bara att dricka typ... ajax om man vill dö.
Varit nära det många gånger, fast jag har inte varit ute efter att dö.
Utan jag har velat dricka det för att det lukar så helvetiskt gott!
Johanna <3 Ajax Allrengöring - lemon fresh.
(james, du behöver inte känna konkurrens haha! jag gillar att sniffa på dig också!)

Från ajax till onsdag, idag, 23 april.
Har det varit en bra dag enligt mig?
Hmm.. Ska inte säga för mycket, så jag säger bara att den har varit helt okej! :)
Vaknade upp hemma hos Mr.james (älskaaar det!).
Kunde ta det lugnt och bara lalla på tills våran buss gick
vid halv 10 (: hade sovmorgon eftersom vår mattelärare är sjuk. Gillare!

MEN! det finns alltid ett MEN... såklart trodde vi att vi skulle ha engelska som vanligt då.
Men ack, när vi kommer till skolan visar det sig att vi inte skulle ha haft det heller..
så lagomt rastlös fram till kl 12 ;> Men det sägs att det är bra att ha tråkigt ibland..


Händer ikväll då, fröken fräken?
Hmm.. måste plugga ikapp matten, sen blir det Plannja - Solna ;>
på tv förståss. :) Sen vet jag EJ.


Ska övergå till mitt Sahara Hotnights nötande nu.
Så jag har inte tid nu, ledsen fänz! :(
Hörs later, puss på skinkan!



   


Bild1: FFISD, Finns fasen ingen som dig! älskareej james! :) puss!
Bild2: FFFSE, Finns faktiskt få som er! Men ni är gode bra ändå. Go Sahara! Go Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0