I don't know who i am without you

Tja fredagsfolket!
gudars vilket lam uppdatering jag har här på bloggen..
men jag har väl annat för mig.. höh, ungefär inte.

Men nu har iallafall skolan varit aktiverad i en vecka, har faktiskt varit helt okej.
Lite knivigt att stiga upp, men man överlever.. right? ;o
Sedan att  nya 1orna har anlänt är väl både positivt och negativt.
Positivt för att det är kul med nytt folk, sätta lite betyg på dom oså.. kilfar :o
Och det negativa är att dom tar upp hela skolan. Dom tar alla platser i matsalen.
Dom tar alla platser upp på Ledarskap, alla soffor, alla stolar.
Ofta vi tordes det förra året? vi satt typ inne i skåpen och gömde oss för allmänheten.
Nåja, tur att jag och alla andra får dom att känna sig bekväma :o 
 


Så ja, vad har veckan mer innehållit? Inte mycket mer än skolan faktiskt..
Umgåtts lite med jajme, fått en ny tv (hallelujah) och även min lön!
Dock ska jag inte hoppa allt för mycket av glädje för lönen, eftersom jag tydligen
är skyldig både mamma och sis' en stor del utav den.
Gör speciellt ont eftersom lönen endast är på 4680 rikstaler :/
Men jag ska nog vara riktigt snäll i några dagar, då kanske iallafall mamma drar ner skulden :D


Och helgen då? ;> hmmm..
Ikväll trorja att james skulle komma hit, men jag är inte säker.
Jag ska försöka att tvinga på honom ett Disneyfilms maraton!
Hoppas han inte läser det här innan han far, för då kommer han nog inte hit ^^
Och förresten så har vi två varit tillsammans i 10 månader imorgon :) congratz till oss hunn ♥

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sjunga. Och duscha såklart.
För ingen är hemma och då kan jag sjunga hur högt jag vill!
Så det så!


PUSS OCH ÖMMA SMEK
/Er Lejonhona.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0