now you're leaving

Då börjas det.
Min buss går om 30 minuter och samling i Örnens matsal är planerad att börja 13:00.
Lite vemod, lite nyfikenhet.
Vill se vad för nya KILFar som kommer, haha ;> Nä skämt och sid. 
Ska bli kul att träffa klassen igen eftersom att man inte sett många utav de
kottarna under sommaren :D vilket är lite sad.
Efter skolan så ska jag kuta till bankomaten för att se om jag fått min lön!
Men jag tror det är ett dött lopp, för nån sa att jag måste få nån grejs sedel?;> kan faktiskt vara så.




Nåja, ska man summera sommaren sådära nu?
Ah vad vet jag, vad har jag att säga om den?
Fått vara med my love, james, och alla vänner en hel del ;>
Kirunafestivalen var väl typ höjdpunkten, även fast det var lite blekare än förra året;>
Men sommaren var rätt nice, rätt lång och rätt ohändelserik ;D
Så egentligen vet jag inte om jag ska klaga att skolan börjar.. hör och häpna!
Kommer dock sakna alla ugglar-kvällar man fått ha.
Men det kommer ju fler.. höstlovet är väl snart? :o ^^


Så nu ska jag hämta min väska, borsta mina tänder och sedan ställa mig
och vänta på bussen.

tack sommaren, tack folket, tack fänzzz.
puss och ömma smek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0