pretty odd


Heeej bloggään!
(läs det där med tanken av Stina-Lee's fula hälsningar i hennes videobloggar.. haha!)




Vaknade för sisådär 1h sen? eller ja, det gjorde jag ju. Palla frågetecken då.
 Haft en ganska tjärvig natt.. men känner mig ändå pigg o glad :)
Och då jag vaknade så trodde jag att det fortfarande var natt,
för hey.. inte fan är det ljust ute!
Regnet öser ner och himmlen är grå/vit som mögel på en ost. HELT OKEJ.



Tänkte först "aaah.. nice väder för en tur på stan". Men jag tar tillbaks det..
jag ska nog inte sätta min fot utanför det här huset idag.
Men saken är ju den, att det finns inget att göra innanför det här husets väggar ;o
Nämnde nog tidigare att min dator gått sönder, men nu är det så.. att det har även min tv!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Måste ha en ny tills skolan börjar iallafall!
bra ursäkt liksom... ;)



Så planerna för dagen är: Inga :O
Kanske att se klart P.S. I Love You, som jag somnade till för 3e gången igår.
Men det är inte för att den är dålig! Men faktiskt lite utdragen...

Nåja, farväl fanzzz.. 

 ♥ 


Hm mjo, vi är the toalett-posarna!
..och vi gillare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0