tonight and the rest of my life

Dagens roliga histora:
Vad heter sveriges sämsta skidåkare?
- Åke Vilsen   

hahaha!


Tjena va! :o

tänkte rycka upp mig o dra igång en update hära!
Som sagt så har jag gjort bort andra veckan på sommarjobbet nu, kära hemtjänst.
Är faktiskt rätt roligt! Speciellt så är mina arbetstider grymt sköna 07:30 - 14:00
skulle aldrig klaga! Sen så fick jag även ledigt idag, bra som man är.
För att jag var sådär gudomligt snäll och följde en dam till läkaren här om dagen.
Så de passar ju riktigt bra då det är Luleåkalaset nu.

Vad hände under gårdagen då?
På jobbet så var det ovanligt lugnt, så vi åkte mest runt och lallade på.
Gick lite promenader med the oldies osv..
Fick sen sluta lite tidigare, så larry erbjöd sig att skjutsa hem mig.
och tack för det säger jag bara, fyfan va bussarna är jobbiga att åka!

Väl hemma så blev det att hoppa snabbt i duschen och sen åka vidare mot Kallkällan.
Var där med alla tjejerna, käkade och snackade på. Rätt fuckin' nice alltså!
Och eftersom vädret inte var på våran sida så åkte vi in först vid 9, tror jag det var.
Surt och kallt väder!
men för att vara lite äcklig så kan man ju säga "men folket gjorde mig alldeles varm inombords".
Alla artister säger ju så när dom flörtar med publiken.
Och jag flörtar med er, min kära publik ;)

Sen avslutades kvällen hemma hos gosnos vid 02:00 tiden :)




Idag då, såklart taggas det inför Luleåkalaset.
Ska börja hoppa i duschen och lite sånt strax.
Även försöka välja nå jävla kläder, åh hata..
önskar att jag vore nudist.

ps. min dator har även pajjat typ.
Så updaten kan fortsättas att bli seg. :(

Puss ciao, later! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0