Nyårsafton, ffs!



Idag passar denna låt väldigt bra in, åtminstone planerar jag att sjunga den idag.
Åtminstone nynna lite. För det är STORM ute, har iofs ingenting med nyårsafton att göra.
Eller jo det har det. för det är nyårsafton OCH det stormar! hoho..

Lär ju kanske inte bli allt för roligt att kolla på raketerna inne i stan, mitt i allt blåser väl
en raketjävel ner på en och POFFFPANG så var nyårsafton över, DÅ MENAR JAG ÖVER!
Men ja, vi klarar oss nog..

Sedan så blir det alltid en jäkla kalabalik här hemma då det är dåligt väder på G.
Mamma springer runt som en virrhöna och oj;ar sig, vilket leder till att jag blir orolig
av mig och ser bilder framför mig hur hustaket flyger av och här sitter vi som i ettt
litet dockhus.. Och medans allt detta sker så sitter pappa lungt där vid köksbordet.
Hur kan han det? blir inte han orolig av sig? nej det blir han inte, min pappa är cool.


Så ja, planerna för kvällen ser ljusa ut iallafall!
Men ingen vet hur det blir, only God knows and he wont tell us! :O
Nu ska jag fixa på här med mig själv, duscha, fixa håret osv.

Hörs nästa år!
Ta det inte lugnt ikväll, passa på att leva ut detta år till max!
PHÖZZ FÄNZ.

Kommentarer
Postat av: Malin

du glömde ju! I don't know, you don't know ..who the hell know? haha ;)

2008-12-31 @ 12:48:37
URL: http://mmmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0