santa is comin' tooo tooown!

Eller ja, han kom!
hihihi KOM...


Men iallafall så är julafton överstökad och juldagen är här!
Fast även den lider väl mot sitt slut så småningom.
Hur var fröken hanssons julafton då?

Jo den började redan klockan 9 eftersom att jag VÄGRAR vakna efter
10 på julafton! Varför det är så är p.g.a. att det är julaftonsmorgon som är mysigast!
Då får man gå upp, så sitter redan mamma & pappa uppe i köket och fikar.
Så hoppar man in där och säger "får jag öppna ett paket nu, snälla?!"
Och vad som var i mitt morgonpaket var American Pie - the naked mile :D
PERFEKT! Ville dock inte se den på morgoen för jag kände att den filmen
inte skulle ge mig speciellt mycket julkänsla hahah

Därefter så började jag göra mig klar osånt shit, sedan kom syrran hem
och få började vi fixa med pepparkakshuset som förövrigt blev väääldigt nice!
Dock slår inget de pepparkakshus som jag och vasse gjorde under förra årets
luciavaka! :D DET VAR KUNG.

Hur som helst, sedan efter kalle anka så blev det julbord!
sedan mitt i allt, kom en tomte och knackade på fönstret! :D
Så ja, även vi fick en tomte OCH DET VAR INTE PAPPA :D:D:D
Fast ja, pappa var också tomte men inte hemma hos oss.

     

     


 

     

     


Så vad bjuder juldagen på då?
Hittills ingenting alls, men pappa ville köra hockeytunering mot mig senare så ja, varför inte!?
Räknar med vinst, dock måste jag få nån lite uppvärmningsmatch först..
Får ju inte vara stel i lederna!
Sedan så har jag även kollat på Polarexpressen idag!
Måste ju nästan vara den mysigaste julfilmen EVVERHH!


Nu ska jag äta, för jag börjar bli grinig..
GODJULADJÖSS!


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Kjell var hur grym som helst som tomte!!! =)

2008-12-26 @ 21:05:53
URL: http://nilssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0