the last thing doesn't make sense

Dagens onödiga vetande:
Mandlar är en medlem av persikofamiljen

Hmm.. klurigt det där med släktträd och vem som fixat barn med vem.
Men mandlar och persikor?
Ah, jag har ju faktiskt halsMANDLAR... på så sätt hör jag delvis till persikofamiljen också?
Oj va gott, jag är en persika, ät mig!



Nyss kommit från skolan, och då jag säger NYSS så menar jag för ungefär 50 minuter sen :)
För att vara EXAKT.

Blev en kort och ganska så ovärd dag i skolan.
En lektion, eget arbete = inte mycket arbete.

Då jag kom hem så var typ dörren öppen?! eller jag misstänker det.
För så fort jag satte in nyckel och vred om lite, ...så öppnades dörren!
Låter inte så spooky, men det var det.
Klev in försiktigt och lossades att jag var med i en Beck-film, sedan ropade jag
-"KOM FRAM, VEM DU ÄN ÄR!" okej, det gjorde jag inte alls.. men det hade varit jävligt coolt!
Utan jag klämde bara fram ett försiktigt -"...h-h-haallå?" Åh, vilken mes jag är.
Tyvärr hittade jag ingen att brotta ner, men jag letar fortfarande bakom dörrar och vrår....

Men sedan då oron lagt sig, så la jag mig på golvet och andades ut, och ringde mamma.


  Mina ben då jag låg på golvet. Smutsig socka.

  Min utsikt från där jag låg. Fina lampor


Later fänz!

Kommentarer
Postat av: Izabelle

haha, rolig du ;D

2008-12-02 @ 18:07:31
Postat av: hanna

sötjozzi!

2008-12-03 @ 17:21:13
URL: http://hannaflemstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0