to be loved

Idag har jag varit i farten hela dagen känns det som!
Vaknade iofs först vid 1 tiden då pappa klampade in i rummet.
Sedan for pappa, jag och mamma till ica maxi för o handla.. kände redan på vägen dit
hur dum idé det var att jag följde! Liksom.. folk överallt, alla ska fram först
och vagnar överallt! Sen till råga på allt, vem väljer att ta med småbarn på ica maxi
under julhandel?! Samma med pensionärer, brukar inte dom vela ha det lugnt
då dom handlar och därför gör det ungefär där vid 8 tiden på morgonen?!
Nä fy, julhandel är inget för mig.. jag är för cool för sånt..

Sedan for vi hem snabbt, sedan skjutsade mamma&pappa mig till herstön/james
för att lämna en julklapp och sedan även hämta min systemkamera som jag lämnade där igår
då vi var där och umgicks :)
Kom hem därifrån vid 8 tiden och då började jag direkt att städa rummet och blev
klar ganska nyss där! så det tog sin lilla tid.. men fint blev det och mamma&pappa är nöjda.
Nästan den viktigaste delen, att dom ska bli nöjda.

Lite bilder från igår och idag:

       

    



Så ja, vad händer resten av kvällen då? :O
hmmm.. funderar på att se lite O.C, för det vare längesen jag såg..
Fast ja, senast i förrgår natt, men då somnade jag.
Eller så ska jag helt enkelt bara sitta här, verka meningslös och inte göra något alls.
Kan funka det med?
Fast jag vet inte, vill ju inte vara meningslös och vill ju göra något..
Så hörreni, man vet aldrig hur denna natt slutar! MORRRRR

Föresten, mitt fina rum nurå!
Ingen bryr sig, promise.. men jag är nöjd!

     

     




Laaaater fänzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0