i'm on the outside

Tja kompisar!
Varit en dag då jag varit på vifft konstant ungefär!
Blev uppriven ur sängen runt 11 tiden, gjorde mig klar och sedan
for jag, papi och mami mot ComegaData @ örnäset och hörde efter om en grej till datorn..
Sedan blev det även en repa på stan, men det var kriminellt mycket folk!
Och det är INTE helt okej att folk tar med sig sina trillingar som alla ska sitta
i samma vagn som då är ungefär 3meter bred också! FARTHINDER ÄR VAD NI ÄR.

Ja, sen kom vi hem och startade igång min nya dator
och wööhö den är GRYM! Men lite problem med det trådlösa internetet :O
Jävla skräp såntdär..
Sedan så kom pappa på "du måste ju kunna poppa lite musik, vi drar till onoff"
och med det menade han att vi skulle köpa högtalere + baslåda, så hey, nu har jag det!:D
Ser snyggt ut, låter snyggt, det är SNYGGT.

  


Nu blir det att bussa sig över till kallkällan och gå hem till sofie :)
kan bli nice, kommer bli nice, DET ÄR NICE.

PUSS FÄNS!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sara

very well

2008-12-27 @ 21:13:39
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0