a long and sad goodbye


åh måndag, åh åh åååh! Sjukt jobbiga och tradiga..
Men för ovanlighetens skull så var jag faktiskt riktigt pigg, tills jag satte mig på gymnasiebussen
som alltid är lika uttråkande, förutom då jag får sitta med sofie :) haha ^,

Väl i skolan var det inte så piggt, seg engelska + seg LPL
+ VÄRLDENS HEMSKASTE LEKTION I NK.
Jag känner redan hur hatet mot läraren växer och t.o.m ämnet,
fan.. jag som brukade gilla nk... :(
Funderar starkt på hur jag ska göra med NK B, tänker inte ha henne mer efter denna kurs,
det är ett som är säkert! Visst, ska väl inte låta det påverka.. men inte lätt när det är läraren som det är fel på och inte lär sig att lyssna på eleverna någon gång, men som dom säger.. "marianne-tyrann", och jag håller med så jävla hårt!
Känner att jag är på ett ganska negativt humör, vill klaga på allt typ..

Så här är min "jag blir då jävla irriterad på detta - lista"
  • Folk som pratar för tyst så man inte hör något!
  • När någon går framför fötterna på en,
    och precis när man ska gå om.. ja då svänger den personen också!
  • När man är påväg hem efter att ha hoppat av bussen så är man inte kissnödig alls,
    men fan alltså, då man sen står vid ytterdörren och inte hittar hemmanyckeln i jackfickan.. Ja då jävlar, då vill kroppen kissa! Hemskt stressigt...
  • När lärare inte skriver på tavlan, för jag hänger inte med när dom bara maler på!
  • Att jag inte har någon musmatta till datamusen, pilen bara flyger all väg för
    att skrivbordet är för halt underlag!
  • På alla som försöker ha en modeblogg
    -"åh köp denna underbart vackra blus, kommer vara så hettt till våren!" Skona mig!
    Finns redan fåtal som är bra, varför göra nå halvdana kopior av dom då?
Ja, där får den ta slut.. som ni märker så är det verkligen måndag idag.
Tänker t.o.m hoppa över "Dagens onödigavetande" bara för att det är måndag,
och måndagar är inte värd roligheter som det!


Ska se på Andra Avenyn och lugna ner mina nerver lite nu..
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: vansucha

woooooooow negativa johanna här haha :D

2008-02-11 @ 22:01:38
Postat av: Gustav

haha håller med vasse! Du får inte skippa dagens onödiga vetande!!!! :O :(

2008-02-11 @ 23:36:10
URL: http://Gustaav.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för den :( förutom när du får sitta med sofie..

2008-02-13 @ 22:26:13
URL: http://mmmalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0