när john städar rummet

Dagens onödiga vetande:
En sjuttioårig människa i genomsnitt har stoppat i sig 30 ton mat - ca 6 elefanter.

jösses...


    


Men hej tänkte jag säga iallafall, med typ en elefant i bakfickan...
Kan börja med att förklara rubriken, kom sorgligt nog inte på någon rubrik idag
så det blev att jag körde runt med pilen i winamp och tänkte
"det låten heter, så blir rubriken.." och ja, som ni ser så hette
den "När john städar rummet" av gruppen Bredband :o

Hur har första dagarna på detta sportlov varit då? Jadu, alldeles förträffligt bra!
Fredagen blev allmän slappning med james, kollade vidare på sagan om ringer..
som jag även denna gång somnade till :/ förlåt! Men jag händer iofs ändå med i handlingen ^^
Och igår, lördag, så bar det av mot Vasse runt 5 tiden. Väl där var vi ungefär 6 pers..
jag, sofie, vasse, gunilla, linnea och malin :) Tjusigt som tusan.
Vi käkade, kollade lite på film och snackade på.
Gjorde även typ sveriges snyggaste och gräddigaste tårta! haha..

Sen, med lite dåligtsamvete, så for jag in till stan för att gå till james o jockes fest ;>
men det var trevligt där också! :) allt blir alltid roligt då jag får träffa jamesan.
For sedan vid 12 tiden (?) hem till james, kollade lite på tv och slocknade sedan.
Kan lova att jag sovit gott som fasen! vilket jag alltid gör med han, maximal trygghet!


Ikväll blir det att bara lalla på, se Wallander kanske.
Sen nöta nå bilspel (för typ 8åringar?) som fixades in i datorn igår :) haha.

TJAHEJ SMULTRONBULLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0