sing for the moment

Dagens onödiga vetande:                                                                                              
Den röda pricken på 7UP kommer från dess uppfinnare.
Han hade röda ögon för att han var albino.





Ah, visst tycker du också att dagens onödiga vetande är lika spännande varje dag? ^,
jag älskar det! höhöhö..

Förövrigt så har jag nyss vaknat, sitter här med en ovanligt omvändfrilla..
hur kommer detta sig då jag vaknade i samma ställning som jag somnade i?
måste ha ruskat om huvudet i kudden var 20e minut eller något.
Men allt löser sig med en dusch och en kamm!
Vad ska en cool tjej som jag göra idag då? Ja, jag ska till stan och glida runt med mina
ladies. Vi ska väl gå runt i våra seglarjackor som vi använder mest på Lidingö, våra solglasögon
som tar upp halva ansiktet, en take-away-latte i handen och med ett övernöjt leende bara
strosa runt i La Luleasis City efter det senaste och dyraste, såklart!
Ehm.. eller kanske inte, jag ska typ bara på h&m.

Sen blir det väl att vara med gobertan, alltså james. ;>


Tjahej, ömma smek!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Dagens onödiga vetande är fan det bästa på hela dagen, jag ser alltid
fram emot det!:)

2008-03-01 @ 00:14:46
URL: http://Gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0