have you ever

Uh hej! sitter här i min nya säng och skriver här & på min berättelse till svenskan. Båda är jobbiga som tusan, att skriva här gör att jag blir stressad eftersom jag faktiskt måste skriva på berättelsen. Och berättelsen är jobbig för att den är sorglig, blä!

Annars idag så har jag bara varit med james, lallat på och byggt ihop mitt nya sängbord. Eller okej, han gjorde det typ.. jag pluggade bara i nå träpluggar och kom med nån idé hit och dit. Men heeey, all hjälp är bra hjälp ^^

Imorgon är det fredag och det är ju faaasen inte fel! ;> Blir väl att umgås största delen, bowling med flickekottarna lutar det åt iallafall? Återstår att se om det blir flipp eller flopp, eftersom jag bara bowlat en gång i mitt liv, hittills ^, håhå.


Ah, ska lyssna vidare på deppiga låtar från Eric Clapton nu och skriva vidare..
HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0