heartbeats

Sista dagen på lovet, sista dagen av ren & total frihet. Imorgon drar skolan och jag tycker det känns overkligt typ, känns som att man varit i en liten bubbla av total lugnhet och trygghet, så ska man förstöra det med att dra iväg dit bort igen. Men finns väl säkert sitt positiva i det också... yeah right.

Kan då verkligen inte klaga på hur lovet varit :)  Kan t.o.m säga att det varit det bästa lovet på många många många åååår! Har umgåtts med bruttorna en del, dragit våra traditionella standagar osv. Sen varit med gosjames en massa såklart! Lycklig tjej jag var då han kom hem från thailand, fytusan! :D

Vad gjorde jag av sista lovdagen då? Hmm.. började med en stress "morgon", var tänkt att vakna 09,45 som jag ställde alarmet på, men ni tror väl inte på allvar att jag steg upp då? Nää, tyvärr.. Vaknade kl 11,30 av att vanessa ringde mig, vilket var tur! Så fick stressa som en tok & tog nästa buss. Träffade sen alla jäntorna i stan, käkade och gick en sväng. Hann hitta två tshirts, meeee like! :) Sen for jag & james hit till mig, mest lallat på och fått spö i yatzy :)

Yäyä, sex and the city nuuu!

Puss kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0