just nu

Jason Mraz - Wordplay
Ryan Cabrera - It's you
Maia Hirasawa - Gothenburg
Newton Faulkner - Dream Catch Me
Sommarkänslor, hejhopp!



Amen snälla, ta bort elefanten från mitt huvud, jag kvävs!
Mitt huvud känns en aning tillplattat..
Har huvudvärk för kung & fosterland, men glad är jag ändå.
Knep, förr var det egentligen inget som var fel.. var bara jävligt sur.
Men nu när något är ganska så störande (huvudvärken) så är jag på topp.
Som sagt, jag är nog unik.. :)

Satt nyss med syster och kollade igenom alla kurser som jag ska välja imorgon,
skoja aldrig om att dom är många!
Höll på att få spader ett tag, bellade mellan Livskunskap & Psykologi.
Men har inte bellat klart ännu.
Har även svårt att bestämma mig om jag ska ta Camebridge engelskan,
vore gött att ha det i bagaget för framtiden.
Men har inte bestämt mig ännu.

Anyway, ska lyssna vidare på gooo musiken jag just fick.
Sen blir det engelskaplugg + sex and the city.


image97
jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar jag älskar

Kommentarer
Postat av: vansucha

den där worldplay är typ helt skön;D

2008-01-15 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0