im gonna be a supermodel!

hahahah om det vore så ILLA! ;>


Här kommer det ni alla väntat på.. det vassa, det oemotståndliga, det mäktiga....

Dagens onödiga vetande:
Det finns 8000 förslag till hur man ska rädda det lutande tornet i Pisa.
Ett av dem går ut på att bygga upp en 15 m hög helgonstaty som kan stötta tornet med handen.


Ja, men det är ju jävligt smart! För den där helgonstatyn kommer ju inte trilla omkull
av tyngden från tornet?
Nädåååå.. så, vad är de andra smarta och helt fantastiska 7999 förslagen?
Tell me, because im dyyyying to know! :O



Anyway, vad har jag haft för coola grejer för mig på sistone då?
Nä inte så mycket faktiskt, eller.. happis igår med de 5 vännerna och james ^,
Strosade runt på ikea, hittade mig lite småsaker.. en taklampa bland annat, fett nice.
Den ska hänga i mitt andra rum, sovrummet typ..
måste även berätta om deras jävligt fräsiga Frasse där, jag blev imponerad!
Man har ju en bild över att Frasse, donken och alla såna ställen är halv skabbiga..
Men detta var något helt annat! Kristallkronor i taket, storbildstv överallt och det roligaste
var att man fick en grej till bordet som började blinka då ens mat var klar :D hahahaha!

men allt detta var tydligen otroligt vanligt
då jag pratade med systers stockholmare till kompis om det...
blev genast lite besviken och kände att min upplevelse inte var en lika stor upplevelse längre.
Synd för mig.

Nåväl, ikväll blir det att måla lite till med pappa på huset :>
det blir rött! så vårat hus blir typ... kärlekens hus!

blingbling, yäyäy wowo!



Puss&smek
/ eran fantastiska hasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0