navigate me

Dagens onödiga vetande:
Visste du att eskimåerna är den enda etniska gruppen i världen som saknar könshår?




Vadå, som att hon inte har hår på puppan?
Ser ju ut som vilken annan tjej som helst!



Hmmm... hur är det möjligt, undrar jag?
Anyway, grattis till dom ändå, era små nakenhundar!



Okej, från könshår till mitt underbara liv. Bra växling liksom?
Iallafall.. den här kvällen hade nog blivit roligare om det inte hade
regnat och blixtrat utanför fönstrena. Eller, vad hade jag gjort om det var solsken?
Förmodligen samma sak som jag gjorde medans det regnade, kollade på SATC.
Borde gå på någon sorts avvänjning.. för det är ett addiction.
Men det är världens, eller bland världens bästa serier så!

Men en viss avvänjning kanske kommer redan imorgon.
Planen är att åka med james och hans brothers upp till Överkalix imorgon
under eftermiddagen någon gång, inte säker på alla de grejerna ännu.
Så det blir väl marknaden osv, sen även måla? eller james odom ska måla iallafall..
jag får se vars jag hamnar mellan all målafärg och mygg. :O

Sen sägs det att The Coloured Office Paper ska dit?!
vänta jag hörde inte riktigt, ska dom till överkalix?! Well ok, sounds nice tooo me!


Nåväl, nu ska jag väl se över vad man kan tänkas ha med dit bort till skogen ^,
Så länge får ni väl sitta där och pilla på er själva eller liknande.


säger som bert, -"tack och hej, orörda grej!"



CIAAOOO FÄNZZ!

Kommentarer
Postat av: vanessa

så rätt så rätt, 18 jul 2008 22:00

Överkalix @ Sommarmarknadens utomhusscen Överkalix, Norrbottens län .. wohoooo! :D

2008-07-16 @ 17:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0