Girl In My Mirror



Vilken tönt jag är idag, typ 3e inlägget;> men det funkar!
Ikväll blev det att hängagäng med vasse och gunilla ;> drog kvantum en sväng
och sen en lite picknick =) hjo nog var det mysigt i kylan!
Väl hemma så har det inte hänt ett piss.. funderat på att lägga mig ganska så länge nu.
Men får det aldrig gjort, som med de mesta...

Vad händer imorgon då? Hm, söndag..
brukar ju alltid vara en sumpig dag, men eftersom det är sommarlov = "lördag hela veckan" så
kanske det ändå blir en rätt nice dag? =)
Återstår att se.
Saker jag vet att jag ska göra, ifall tillfälle ges:
  • Sola, någon som vet om det kommer va varmt?
  • Måla räcket runt altanen = solning ingår i priset!
  • Övningsköra! aaaah :D

jaja, detta skrev jag väl mest för att uppdatera mig själv om mitt liv.
Så nu ska jag gå och kolla på Sex and the city, eftersom det är evigheter
sedan jag gjorde det :( dålig stil av mig.. filmen kommer ut snart också!
I'll be there!

Puss, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0