har du någonsin sett en dröm gå förbi?






     

Jaha, då var midsommar här och jag funderar ännu, efter många år av tänkande, vad det egentligen betyder?
Varför firar man midsommar? Ska nog googla på det väldigt snart..
Mid-sommar, hmm.. tänkte först att det betydde att man är i mitten utav sommaren, men hey.. det är vi inte!
Eftersom sommaren knappt har börjat, enligt mig.
Eftersom jag idag gick barfota i gräset för andra gången iår.
Brukar ha kommit upp i mer vid 20 juni.

Nåväl, vad har denna dag bestått av hittills?
Hmm.. jag och james fortsatte med den dåliga, men sköna vanan att sova länge!
Vaknade därikring 1 tiden och började kravla oss upp då :)
Drack kaffe, lallade på och spelade lite Wii ;>
Kan berätta att jag är bäst i NBA 2008 på wii, james får så mycket smissssk!

Och kvällen är så oplanerad att det inte är sant..
eller jo det är ju sant. :o
Men det kommer nog bli en kväll här hemma i sunderbyn, eftersom ungefär alla
är bortresta eller liknande. Jävligt deprimerande att känna sig fast här!
Så, jag är öppen för förslag! :)



Nu ryktas det om mat, så tjaaahej fänz!
Ha en trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0