kids of the future

image167


Hej fänzz, Kul att se er idag också! :o eller ja....

Idag har iallafall jag haft en bra dag! Började sent, slutade tidigt.
Lät ju egentligen hyfast orimligt, men iallafall.. bara en utvärdering på NK;n osv.
Sen mötte jag upp vanessa i stan, vi gick till Lagerhaus och kikade runt.
Dom hade endel snajsiga grejer dära! Hittade bl.a. några presenter till syrran därifrån,
hon fyller ju nämligen 20 år imorgon. Herregud, att hon blivit så gammal! :O
20 år låter faktiskt så mycket mer än 19 år. Så ikväll blir det även att fixa ett kort åt henne,
nu tror ni säkert "naw va gullig lillasyster du är som ska göra ett helt eget kort åt henne!"
Men nej, jag ska bara skriva mitt namn på ett kort som jag köpte idag. Billigt och smidigt!

Vad sitter jag annars och gör just nu då?
Sitter och lyssnar på Matt Nathanson här i godan ro.
Lite irriterad är jag också, men hans musik får mig att känna lugnet.
Nä usch, vilket musikfnask jag lät som nu.. men hans musik är skön, så jag kanske
kommer få ett skönt humör snart. Fast även det tvekar jag på, eftersom jag ska plocka
fram matteböckerna alldeles strax... ooooch så var den kvällen förstörd!
Tack gud!


Seriöst, min blogg måste vara jävligt tråkig att läsa..
Skriver väl ungefär om vad jag gör på dagarna och det är fan inte mycket?
Tror inte jag har speciellt många trogna läsare kvar.
Min blogg var roligare förr! :(

här kommer iallafall....

Dagens onödiga vetande:

Nordshavsräkan föds som hane och när de blir äldre byter de kön och blir honor.

Fusk att dom får prova på både& då.. :o

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: Bilden på min blogg har jag hittat på google,
Sen har jag mixtrat lite med den själv också ;)

2008-06-03 @ 18:05:42
URL: http://mmatildafasth.blogg.se
Postat av: Gustav

Jag läser den troget! (A)

2008-06-04 @ 01:04:36
URL: http://gustaav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0