see it as a warning

Dagens onödiga vetande:
Tennisspelaren Monica Seles stönade i 92,23 decibel under Wimbledon 1992 i sina servar


Hej mina vänner ...och alla som jag inte känner!
Söndag, ja vad tycker vi om den veckodagen?
Kan inte påstå att jag minns när något riktigt roligt hände på en söndag
och just därför så konstaterar jag att det aldrig har hänt.

J -"Jag minns ju inte tiden då jag gick på det dagiset, så jag har nog aldrig gått där.."
S -"Så allt det du inte minns, det har aldrig hänt?"
J -"Ja ungefär, om jag nu inte i efterhand kommer på att det faktiskt har det.."
S -"Så johanna, minns du när du föddes?"
J -"Nej, hur skulle jag kunna det? Det är längesen"
S -"Men, alltså har det inte hänt och ändå så står du här?"
J -"Men låt mig tänka efter ett tag, det kommer snart!"


Ja.. vad säger man..

Denna dag har jag då tillbringat till största delen här i mitt hem.
For från james vid 2 tiden, han skulle plugga osv osv ;> vilket även jag gjorde
då jag kom hem.. fast i väldigt långsamt tempo, men hey, man ska ju inte anstänga sig i onödan.
^^ Fast, nog skulle jag göra ansträngningen att springa efter t.ex. pengar
som dessa gjorde http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2590593.ab
En väldigt generös man slängde ut 67 000 kr över Serang i Indonesien, från sitt plan.
Tydligen så blev det en riktigt kalabalik bland folket och små flickor stukade fötter osv.
Men vafan, vad gör man inte för pengar? Ja exakt. Foten läker!

Nåväl, kom även nyss ur solariet. Hann inte sola allt för mycket i helgen, p.g.a förkyldning osv.
Så det blev att hoppa i solariet här hemma, eftersom jag inte orkade ta mitt pick och pack
och fara till stan. Så nu står duschen och stampar med fötterna och vill att jag ska
hoppa in i den. Vilket jag ska göra alldeles strax då jag har fått orken.

För övrigt så har jag en väldigt skön dag som väntar imorgon!
Börjar först 11,15 och har NK en liten stund. Sedan så blir det nog stan
en sväng med vanessa och vi ska på hemligt uppdrag. Eller det är inte hemligt,
men det är ett uppdrag.


Sov gott fäännzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0