step up


Ah, försökt göra om designen här på bloggen, men som ni ser så blev det ingen förändring.
Blev less, fick slut på idéer (jävligt sällan de händer mig faktiskt) och till slut gav jag upp.
Så jag får väl göra i det imorgon, kanske, kanske inte.
Har förövrigt kommit hem för en stund sen, från hertsön.
Kom dit igårkväll vid 11-12? efter många om och men. Men var först hos vanessa
med alla andra tjejer och kollade på Sverige - Grekland ;>
2-0 är ju aldrig fel, så det blev vågen och jubel!

Annars idag så har jag och james gjort ungefär ingenting, tagit det lugnt typ.
Ändå pissväder ute så? hatar det.
Så han har varit bosatt framför sitt Wii, vilket han säker är nu också.
Själv är jag lite less på det, man ska inte nöta nya saker allt för mycket,
då lessnar man till slut. Så är det iallafall för mig.
Så jag har kollat på bl.a. Step up och lite sånt ;>

Nu ikväll blir det väl att göra nå annat.
Är på humör för att hitta på något roligt. Men vad gör man när man bor i sunderbyn..
Det är långt mellan Sunderbyn och världen.

Och nu ids jag inte skriva nå mer, sjukt less på datorer.
Fått min dos för dagen liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0