united states of whatever

Dagens onödiga vetande:
Kalkoner kan drunkna genom att de står och stirrar upp i luften med öppen mun då det regnar

hahahaha jävla dumma kalkoner alltså..



Godmorgon medmänniskor! :D
vilken underbar dag detta ser ut att bli, eller ja, jag hoppas på det!
Vaknade för ca 1h sen, lite småstressad för att jag måste börja packa osv.
Eftersom hälften av det jag ska ha med fortfarande är i tvätten :O iiiiih.
Men det löser sig! Vad händer mer idag då?

...... ingen aning! Blir väl helt enkelt att packa, kolla av "packningslistan", packa vidare,
ladda kameran osånt viktigt! För imorgon bär det som sagt av till Kiruna kl.10:45!
Vanessa är taggad, jag är taggad, vi är taggadeee!
Är dock mindre taggad på att bära min väska som kommer väga toooon!
Dåliga minnen från förra året då vi kämpade oss upp för alla backar med två väskor på ryggen.
Vilket resulterade i typ blodbristningar på axeln :D haha!
Nåväl, i år är vi berädda på alla möjliga motgångar som kan komma upp..
för hey... vi är ju vasse och hasse, en armé på fyra ben!





Nu ska jag samla ihop all tvätt, dra det till tvättstugan
och efter det ska jag hoppa till sängen och försöka få liv i min kära man, james :D
sömntuuuuta!



phözz fännzzz!

Kommentarer
Postat av: A

johanna, jag läste i tidningen att det kanske skulle bli snö i kiruna :| haha, hoppas dom har fel & att du får det kanon roligt:DD

2008-06-25 @ 17:52:33
URL: http://anannan.blogg.se/
Postat av: Johanna Bloggägare.

hahah jodu det läste jag också, lite bittert sådär. Men det löser sig, får packa ner mössa&väntar :D haha.

tack så mycket :D

2008-06-25 @ 21:20:25
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0